Berlin / İstanbul / Ankara / İzmir / San Francisco (Very Soon)

Yenilikçi dijital pazarlama, şirketlerin tüm iş süreçlerini dijitale taşıyacak.

dijital-pazarlama-sosyal-medya-interaktif-video-streaming

Dijital pazarlama, teknolojik araçların mümkün kıldığı tüm alan veya ortamlarda ürün ve hizmetlerinizi tanıtabileceğiniz bir pazarlama yöntemidir. Dijital pazarlamanın diğer geleneksel pazarlama yöntemlerinden hiçbir farkı yoktur. Sadece bu süreci dijitale taşıyarak ürün ve hizmetlerinizi kullanacak potansiyel kullanıcılara ulaşmanız için bir araçtır. Dijital pazarlama, günümüzün en modern ve en gelişmiş pazarlama yöntemidir.

Dijital pazarlama yöntemlerine örnek vermemiz gerekirse en önemli örnek bir şirketin web sitesidir. İkinci bir örnek olarak şirketin sosyal medya kanallarını örnek olarak verebiliriz. Üçüncü örnek e-ticaret siteleridir.

Şirket, kurum ve kişilerin web siteleri
Şirket, kurum ve kişilerin sosyal medya kanalları
Şirket veya kurumların e-ticaret siteleri, kişisel satış kanalları
Yukarıda paylaştığımız dijital kanallar temel dijital kanallardır. kanallar ve bu kanallar şirketler, kurumlar ve kişiler tarafından kullanılmaktadır. Bu kanallara ek olarak sağlayabileceğimiz diğer dijital pazarlama kanalları ise; uygulamalar, SaaS platformları, CRM platformları ve kanalları gibi kanallar. E-posta ve mobil dijital kanallar, dijital pazarlama kanallarının diğer örnekleridir. Günümüzde dijital pazarlama kanalları çok çeşitlidir ve dijital pazarlama kavramı altında yüzlerce başlık bulunmaktadır. Verimaker olarak size her alanda yenilikçi dijital çözümler sunabiliriz.

Bu blog yazımızda vurgulamak istediğimiz en önemli konu, dijital yapıların bir araç olduğu ve bu teknolojik araçların sürekli güncellendiği ve çağın gerektirdiği yapıya sahip olduğudur. Örneğin daha önce şirkette çalışan bir sunucu bugün çok verimli çalışamaz. Bir uygulama firmanız olduğunu ve marketten müşterilerinize sipariş gönderdiğinizi, ülke genelinde 10 milyon kişinin uygulamanızı kullandığını ve uygulamanızın tüm taleplere cevap vermesi gerektiğini düşünün. Yani %99,9 çalışma süresine sahip olmalıdır. Bu, uygulamanızın en iyi ve en hızlı şekilde bulut sunucularında çalışması gerektiği anlamına gelir.

Yukarıda verdiğimiz uygulamanın çalışması için bulut altyapısı kadar; Kullanıcı deneyimi (UX) ve kullanıcı arayüzleri de çok başarılı bir şekilde planlanmalıdır. Tüm bunlara ek olarak bu uygulamanın tasarımı, yazılım altyapısı ve dijital stratejileri de oluşturulmalıdır. Uygulama teknik ve stratejik olarak tamamlandığında bu uygulamanın dijital mecralarda reklamını ve tanıtımını yapmak

gerekli. Bir uygulamanın başarısı sadece teknik altyapının kurulması ve yazılım sürecinin tamamlanması ile ilgili değildir. Süreç, teknik altyapı ve dijital strateji gibi birçok aşamadan oluşmaktadır. Ayrıca yenilikçi pazarlama yöntemleri de sürece dahil edilir.

Verimaker olarak tüm süreçlerde yanınızdayız. Detaylı bilgi almak ve bizimle iletişime geçmek için bilgilerinizi mail ile paylaşabilirsiniz: [email protected]

Leave a comment